top of page
Search

עשר סיבות מדוע וויקס היא המקום הכי טוב למפתחים בישראל



1. בוויקס שמים דגש על איכות הקוד והאנשים. המבנה הארגוני הייחודי של וויקס של גילדות דואג לכך שאיכות הקוד ופיתוח מקצועי ואישי של כל אחד ואחד הוא לא דבר שקורה באקראי, אלא יש גוף מקצועי שדואג שהנדסת התוכנה והאנשים כל הזמן משתפרים ושואפים לטוב ביותר.

2. וויקס היא אחת מחברות האינטרנט הגדולות בעולם ועובדת בסקיילים גבוהים. הקוד של מתכנתים משפיע על מאות מליוני משתמשים ברחבי העולם.

3. וויקס היא חברה ישראלית והנהלת החברה יושבת בישראל. לכל אחד יש קשר ישיר להנהלה הבכירה. התרבות האירגונית היא ללא הירכיות קשיחות וללא תארים (Titles). כל אחד יכול להשפיע על כל דבר ולהגיע לכל אחד בחברה.

4. למי שחושש מחברה גדולה, המבנה האירגוני של וויקס הוא כזה שמחולק לתת חברות, למעשה וויקס היא אסופה של סטארטאפים קטנים שכל אחד אחראי על מוצר אחר. כך שכל אחד מרגיש שהוא עובד בחברת סטארטאפ (אבל בלי לחשוש שיגמר הכסף).

5. התרבות האירגונית של וויקס היא לעשות טוב לעולם. וויקס לא מוכרת מידע על המשתמשים לאף אחד, ולא מנסה לגרום לאנשים להמר או להוציא כספים סתם. המוצרים שאנו מפתחים עוזרים למאות מליוני אנשים ברחבי העולם להתפרנס ע”י פתיחה וניהול העסק שלהם מעל הפלטפורמה של וויקס.

6. חדשנות היא מילת מפתח בוויקס. כחברה שמפתחת מוצרים רבים ומתחרה בהצלחה בשווקים רבים בעולם יש חדשנות בכל תחום אפשרי, ממוצרים לבנית אתרים, ניהול עסקים, שירותי קוד וענן למפתחים ועוד ועוד.

7. וויקס היא כנראה אחד המקומות הטובים בעולם ללמוד איך מפתחים תוכנה, איך בונים מוצרים טובים, איך עושים שיווק אפקטיבי, עיצוב אתרים עוד. בכל תחום שבו וויקס מתעסקת יש חדשנות והצלחות. וויקס היא אחת מהחברות שמובילות את שוק ההי-טק הישראלי.

8. צמיחה – אמנם וויקס נחשבת חברה גדולה בישראל אבל וויקס היא עדיין חברת צמיחה ואנחנו רק בתחילת הדרך. יש לוויקס פוטנציאל צמיחה אדיר ואת יכולה להיות חלק מהצמיחה המתוכננת ולבנות את העתיד.

9. קוד פתוח – אנו מאד מאמינים בקוד פתוח ולתרום בחזרה לקהילה, יש לוויקס מספר פרויקטי קוד פתוח מאד פופולרים שמשפיעים על התעשיה כולה.

10. כיף – וויקס היא חברה שמאד כיף לעבוד בה ועוד יותר כיף להיות מפתחת תוכנה. יש לא מעט אנשים שחזרו לפיתוח מניהול ועשו הסבה מקצועית ממקצועות שלא קשורים לפיתוח רק בשביל להיות מפתחים בוויקס. וכן, וויקס תומכת ומעודדת את כולם.

יש עוד המון סיבות מדוע וויקס היא המקום הטוב ביותר למפתחים (ואני לא משוחד 🙂) אז אם השתכנעתם אתם מוזמנים ומוזמנות להגיש קורות חיים ל jobs@wix.com או לשלוח לי הודעה.


ואם עדיין לא, אני אשמח להיפגש ולהסביר.

אגב, חוץ ממפתחים אנחנו גם מחפשים מנהלי פיתוח מנוסים וארכיטקטים תותחים שלא מפחדים ללכלך את הידיים וכותבים קוד.

bottom of page